Offentlige område | 06:00 - 22:00 |
Medlemsområdet | 05:30 - 22:00 |
Saunaen | 05:30 - 22:00 |
Ofte stillede spørgsmål
Her er en liste af ofte stillede spørgsmål
- Hvordan bliver jeg medlem af Hop i Fjorden?
- Hvilket nummer er jeg på ventelisten?
- Hvordan får jeg et nyt armbånd?
- Hvordan opsiger jeg mit abonnement / melder mig ud?
- Hvornår er saunaen åben?
- Jeg har fået et nyt kreditkort, hvad gør jeg?
- Må jeg tage en gæst med ind i saunaen?
- Min betaling er fejlet, hvad gør jeg?
-
Hvordan bliver jeg medlem af Hop i Fjorden?
Vi bruger medlemssystemet "Conventus", derfor skal du oprettes i der.
Du skal melde dig på ventelisten for at få adgang til saunaen og det er vigtigt at du følger vejledningen her på siden.Bemærk
Du skal først oprettes i Conventus, derefter skal du tilmeldes til ventelisten.
Du behøver ikke at vælge støttemedlemskabet for at få adgang til saunaen - Men vi sætter pris på støtten 🙂
Det er ikke nok, kun at oprette dig i Conventus - venteliste tilmeldingen skal også gennemføres bagefter.
Bliv medlem -
Hvilket nummer er jeg på ventelisten?
-
Hvordan får jeg et nyt armbånd?
Hvis du har mistet dit armbånd, kan du bestille et nyt ved at skrive til os.
Bemærk. Det koster DKK 200,- at få lavet et nyt.
Gå til kontakt siden -
Hvordan opsiger jeg mit abonnement / melder mig ud?
Hvis du ikke længere ønsker at beholde dit abonnement, kan du opsige det ved at skrive til os.
Gå til kontakt siden -
Hvornår er saunaen åben?
-
Jeg har fået et nyt kreditkort, hvad gør jeg?
Hvis du har fået et nyt kreditkort, skal du følge denne vejledning for at få registreret det nye i Conventus.
Skift kreditkort -
Må jeg tage en gæst med ind i saunaen?
Bestyrelsen har vedtaget at man IKKE må tage gæster med ind i sauanen.
Bliver man fanget i at have taget en gæst med, vil man kunne risikere at miste sit medlemskab.
-
Min betaling er fejlet, hvad gør jeg?